Kilka tygodni przed wystawą zatytułowaną „Wybory” Vincent Bruijn (ur. 1977 w Holandii) wysłał dwudziestu zaprzyjaźnionym artystom list. Prosił w nim o przysłanie szkicu lub krótkiego tekstu z pomysłem na to, co artysta mógłby zaprezentować lub zrobić w Galerii. Vincent dołączył do listu kopertę zwrotną oraz plan i rysunek perspektywiczny przestrzeni galeryjnej. Korespondenci mieli użyć załączone rysunki i odesłać swoje pomysły na około pięć dni przed rozpoczęciem wystawy.
Plan pokazu jest następujący:
W czasie otwarcia w poniedziałek 15 lipca 2002 plany zostaną rozwieszone na ścianach i ponumerowane. Artysta poprosi gości tego wieczoru, by zagłosowali na pomysł, który chcieliby zobaczyć w realizacji. Uczestnicy mogą wybrać tę ideę, która podoba im się najbardziej. Kiedy wybory zostaną zakończone, Vincent podliczy głosy i ogłosi, który pomysł zostanie zrealizowany. Od tego momentu artysta będzie miał dwa dni na przygotowanie wystawy.
Vincent Bruijn zaprasza na otwarcie, a także w środę 17-go lipca o godz. 20.00, kiedy będzie można zobaczyć efekt jego pracy.
Artysta
Vincenta Bruijna interesuje przede wszystkim związek sztuki i codziennego życia. Balansując na krawędzi między nimi odwołuje się do inspiracji twórczością artystów takich jak Marcel Duchamp, Andy Warhol i Piero Manzoni oraz banalnością tzw. kultury niższej przy jednoczesnym zainteresowaniu sztuką konceptualną.
Taka kombinacja sprawia, że projekty Bruijna prowokują do myślenia, nie tracąc przy tym charakteru gry i zabawy z publicznością.
Wystawa w Galerii Miejskiej „Arsenał” jest jego drugą wystawą w Poznaniu. W czasie festiwalu performance’u w Galerii ON (grudzień 2000), Vincent pokazał pracę „Working, working, working”. Artysta rysował poziome linie w pustych książkach osiem godzin dziennie przez tydzień, pracując jak w fabryce: wciąż powtarzając ten sam ruch.